چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری کلیه کردم اشتها بد و پا تورم

چرا بیمار بیماری کلیوی کردم اشتها بد و پا متورم؟ همانطور که همه ما می دانیم، به عنوان بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از علائم ظاهر خواهد یک به یک، هر دو اشتها بد و پا متورم آنهایی که رایج است.
چرا بیمار بیماری کلیوی برای اشتها بد است؟
شما می دانید، اکثر افراد مبتلا به بیماری های کلیوی خواهد سطح کراتینین بالا کردم، سپس عملکرد کلیه خود را به آسیب دیده بیش از 50 درصد، به طوری که کلیه ها می تواند به طور موثر کار نمی کند و سموم و مواد زائد بیشتری خواهد در خون ساخت تا. به طور کلی، می توان گفت که سطح کراتینین بالا به معنی سم بالا در خون او. سموم نه تنها سلول های کلیه را از بین ببرد بلکه بد برای بیمار بیماری کلیوی stomach.So خود را اشتها بد دریافت کنید.
چرا بیمار بیماری کلیه خواهد پا متورم می شود؟
به طور کلی، بیماری کلیه اراده بیمار نشت ادرار پروتئین بزرگ است. به عنوان پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم.
چگونه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از بیماری کلیوی؟
همانطور که همه ما می دانیم، که کنترل مناسبی کسانی که علائم آسیب بیشتری به کلیه ها شود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید اقدامات زودتر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
اول، شما باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود شما ایجاد کند. سپس، شما باید برخی از درمان است که می تواند به شما کمک کند به سپرده در کلیه خود را تمیز و کنترل پروتئین در ادرار و ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه پیدا کنید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک بیمار بیماری های کلیوی پیشگیری از بیماری خود را از بدتر شدن. اگر بیمار به اندازه کافی خوش شانس است، آنها ممکن است فرصتی برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون در نظر گرفتن دیالیز یا پیوند کلیه دریافت کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: